جلسه شورای اداری ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و 2 شهرستان شميرانات و ری با حضور نژادفلاح و با محوريت کمیسیون ماده 88 و گزارش بازپس گيری 6 مجموعه مهم ورزشی در حوزه شمالغرب برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در اين جلسه كه به ميزباني اداره ورزش و جوانان شمالغرب و با حضور روساي حوزه ها، ادارات ورزشي و جوانان شميرانات، ري، معاونين اداره كل و تعدادی از روساي ستادي برگزار شد اعضاء جلسه به بحث و تبادل نظر پيرامون نوع مديريت و نظارت بر اماكن و باشگاه هاي ورزشي تهران پرداختند.
 
در جلسه شورای اداری حوزه ها، جعفر زرنگار رئيس اداره ورزش و جوانان شمالغرب به عنوان ميزبان، ضمن ارائه گزارش عملكرد حوزه گفت: طي يكسال گذشته و با پيگيري ها و حمايت بي شائبه مدير كل و معاونين به ويژه رؤساي ادارات حقوقي و حراست در يك عزم جهادي موفق شديم 6 مجموعه ورزشي متعلق به اداره كل ورزش و جوانان و حوزه شمالغرب را كه به عنوان يكي از فضاهاي مهم و سرانه ورزشي اين استان بود را پس از سالها از معارضين پس بگيريم تا بتوانيم براي خدمت رساني به مردم شهر تهران و علاقه مندان به ورزش گام برداريم.

وي اضافه كرد: با حكم دادگاه مجموعه ورزشي شهدای چیتگر، خرم شاد، سرخ پوشان آريا، موج خورشيد، قصر نشاط و منظر و ملک متقين پس از 12 سال به آغوش اداره كل برگردانده شد.

در ادامه جلسه نژادفلاح ضمن تقدير از فعاليت ها و اقدامات شايسته مديريت در اداره ورزش و جوانان شمالغرب و همچنين ملاجعفري به عنوان معاون حوزه ها در برگزاري جلسات منظم گفت: باز پس گيري 6 مجموعه ورزشي از معارضين حق مردم شهر تهران بوده و اميدواريم كه به عنوان يكي از كارهاي جهادي اداره كل در تحقق اهداف به عنوان يك الگوي مثال زدني در ساير ادارات و حوزه هاي تهران نيز قرار گيرد.

وي با اشاره به مديريت اماكن و نظارت بر مجموعه هاي ورزشي در كلان شهر تهران گفت: اعتقاد دارم بايد كار كارشناسي مجدد براي صدور مجوزها صورت پذيرد كه بدنه كارشناسي حوزه ها و اداره كل مي تواند به خوبي در اجراي اين فرآيند نقش داشته باشند.

در اين جلسه همچنين فراهم كردن مقدمات صدور مجوز براي باشگاه فاقد مجوز نيز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با اهداء لوح تقدير توسط مديركل و معاونين، از فعاليت مستمر جعفر زرنگار رئيس اداره شمالغرب، يوسف زاده مشاور حقوقي اداره كل و خرم رئيس حراست در باز پس گيري مجموعه هاي ورزشي تجليل به عمل آمد.

همچنين از سرهنگ تاج الدين جانشين مركز مقاومت بسيج با توجه به فعاليت هاي متعدد اين مركز در اداره كل نيز تجليل شد.

در اين جلسه نامني معاون توسعه اداره كل، آقابيك معاون ورزشي، ملاجعفري مشاور عالي و معاون حوزه ها، ايلكا رئيس حوزه شمالشرق، اصغرپور رئيس حوزه جنوبشرق، سرپرست رئيس حوزه جنوبغرب، آزاد رئيس اداره شهرري، پيرواني رئيس اداره شميرانات، شاملو رئيس فني مهندسي، نظر مشاور و مدير روابط عمومي، خرم رئيس حراست، يوسف زاده مشاور حقوقي و املاك، فروزانفر رئیس کمیسیون ماده 88 و تاج الدين جانشين مركز مقاومت بسيج حضور داشتند.



انتهای پیام/
برچسب ها: مجموعه ، ورزشی ، شورا ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار