مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: با آمادگی خوبی و فقط برای پیروزی در دو بازی هفته چهارم و پنجم لیگ برتر ووشو به میدان می‌رویم.

کیوان شیرآقایی مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال سطح کیفی لیگ برتر ووشو نسبت به سال گذشته بهتر شده به طوری که اکثر تیمها توانستند از حضور قهرمانان ملی در ترکیب خود بهره مند شوند و هیمن امر باعث شده تا تمامی تیمها از ترکیب قابل قبولی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاضر در لیگ و آمادگی تیمها، تمامی حریفان جدی هستند و هیچ دیداری را نباید دست کم گرفت و تیم دانشگاه آزاد با آمادگی خوبی این هفته به مصاف تیم شهرداری بندر عباس و رنگ فیروزه شیراز می‌رود و فقط باید با پیروزی از این میدان خارج شویم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم شهرداری بندر عباس در صدر گروه ما قرار دارد و مهره‌های خوبی همچون حمیدرضا لادور ملی پوش و مدال‌‌آور بازی‌های آسیایی اینچئون را در ترکیب خود دارد، پیش بینی می‌کنیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما باز هم فقط برای مغلوب کردن حریفمان به میدان می رویم.

مربی تیم ملی ساندا جوانان گفت: با توجه به اینکه در روز پنجشنبه 13 آذرماه دو بازی پیش رو داریم طوری برنامه ریزی کردیم که تمامی ساندا کاران حتی قهرمانان ملی که در ترکیب داریم به میدان خواهند رفت تا به پیروزی دست یابیم.

وی گفت: از شنبه 8‌ آذرماه در مجموعه ورزشی آزادی اردو زدیم تا ووشوکاران فاصله کمتری تا محل تمرین در آکادمی ووشو داشته باشند و راحتتر تمرین کنند.

وی ادامه داد: در اردوی قبل طبق نشستهایی که علی اسفندیاری مدیر فنی تیم و منصور نوروزی از سانداکاران گرفتند بر اساس نتایج تستها برنامه تمرینی به سانداکاران ارائه دادند تا در زمان تعطیلی اردو در شهرهای خود به تمرین بپردازند و بخش دیگر برنامه تمرینی نیز در این اردو و زیر نظر مستقیم مربیان اجرا شد.

مربی تیم ساندا دانشگاه آزاد افزود: علاوه بر بازی مقابل تیم شهرداری بندرعباس در عصر پنجشنبه 13‌آذر به مصاف تیم رنگ فیروزه شیراز نیز خواهیم رفت که از آنجایی که این تیم قبل از آغاز لیگ برتر با برگزاری مسابقات به استعدادیابی می‌پردازد همیشه با ترکیب جوان و با انگیزه‌ای در لیگ حاضر می‌شود و در جدول نیز شرایط خوبی دارد و دیدار مقابل این تیم را نیز جدی می‌گیریم اما طبق برنامه ریزی‌های که کردیم، با پیروزی از این میدان نیز خارج می‌شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیب ، حضور ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار