نائب رئیس مجلس گفت: امیدوارم معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری زمینه قرار گرفتن پست شغلی مشاوره و معاونت از معلولان را در تمامی دستگاه‌ها فراهم کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه(12 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی معلولان از حضور تعدادی از معلولان مهمان در مجلس تقدیر و تشکر کرد و گفت: معلولان ولی‌نعمتان ما هستند لذا به طور حتم نمایندگان بر خود واجب می‌دانم که با همت و تلاش بستر شکوفایی شما عزیزان را فراهم کنم.

وی افزود: مجلس و تمامی دستگاه‌ها باید زمینه اشتغال معلولان را فراهم کنند. در حال حاضر براساس قوانین 3 درصد از سهمیه استخدامی دستگاه‌ها باید به معلولان اختصاص یابد که بعضاً رعایت نمی‌شود، بنابراین تمامی دستگاه‌های مرتبط و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری باید نظارت‌های موثر را در این زمینه به‌عمل آورند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس نهم خاطرنشان کرد: امیدوارم معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری زمینه قرار گرفتن پست شغلی مشاوره و معاونت از معلولان را در تمامی دستگاه‌ها فراهم کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار