انریکه: هواداران بارسا علیه من نیستند

لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا معتقد است از حمایت هواداران تیمش برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا که کارش را از تیم B  این باشگاه آغاز کرد می گوید هواداران این تیم او را دوست دارند و بر علیه وی نیستند.

وی در این خصوص گفت: هواداران بارسلونا من را تشویق می کنند و به من انگیزه می دهند. قبول دارم که می توانستم در این تیم بهتر از این کار کنم و اشتباهات زیادی داشتم. اما در حال حاضر تیم ما خوب نتیجه می گیرد و پیشرفت زیادی داشته ایم.

 در بازی مقابل والنسیا پس از گل پیروزی بوسکتس بطری آبی از سوی تماشاگران به سمت مسی پرتاب شد و به سر این ستاره برخورد کرد. این موضوع باعث اعتراض مسی و دریافت کارت زرد از سوی داور بازی شد.

انریکه در این خصوص گفت: نمی خواهم وارد بحث های داوری شوم. آنها در کسری از ثانیه باید تصمیم درست را بگیرند و کار بسیار دشواری است. در آن لحظه به داور چهارم گفتم که کارت زرد نباید داده می شد. شاید داور بازی فکر می کرد مسی در حال وقت تلف کردن است اما در ادامه مشخص شد که چه اتفاقی واقعا رخ داده است.

وی در خصوص بازی تیمش در جام حذفی اسپانیا گفت: در روی کاغذ ما تیم بهتری هستیم. اما این بازی برای ما بسیار اهمیت دارد. هوسکا در این بازی با تمام توان به مصاف تیم ما خواهد آمد بنابراین ما باید بسیار محتاط باشیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: انریکه ، هوادار ، بارسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار