اصلاح هندسی کندرو به تندروی بزرگراه ارتش

مدیر فنی و عمران ناحیه 9 منطقه یک گفت: اصلاح هندسی کندرو به تندروی بزرگراه ارتش انجام شد.

حمید محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌این اصلاح هندسی به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها و رفع حادثه خیزی این نقطه حادثه خیز انجام گرفته است.
 
وی بیان کرد:‌ اصلاح هندسی میدان سوهانک، سه راه بم نیز شروع و همچنین تعویض گل‌های گاردیل و مرمت و اصلاح گارد ریل‌های اتوبان بابایی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: مرمت علائم ترافیکی در سطح ناحیه، مرمت سه تابلوهای ایستگاه اتوبوس و مرمت سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس از دیگر اقدامات این اداره است.
 
*جمع‌آوی و ثبت یک هزار و 200اثر در جشنواره مشکات

سلیمه رودکی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 منطقه یک گفت:‌ تاکنون یک هزار و 200اثر در جشنواره مشکات از محله‌های ناحیه 6 جمع آوری و ثبت شده است که در سطح منطقه آثار برگزیده انتخاب و این آثار برای شناسایی و داوری در سطح تهران برگزیده می‌شود.
 
وی بیان کرد:‌به صورت هفتگی در سه سرای محله دار آباد، شهرک نفت و شهرک گل‌ها، دانشگاه، اقدسیه بازارچه خیریه برگزار می‌شود که شهروندان تولیدات و کارهای دستی خود را در این بازارچه به فروش می‌گذارند.
 
رودکی خاطر نشان کرد: در مبحث سلامت، هر سه ناحیه سلامت ناحیه 6 به صورت مشترک برنامه‌هایی را از جمله کلاس‌های فرزند پروری در محله شهرک دانشگاه روزهای سه شنبه از ساعت 10تا 12 برگزار می‌کند همچنین بحث‌های آموزش برای مبحث آلودگی هوا به کودکان، کلاس‌های تغذیه برای افراد دیابتی در سطح محله گل‌ها و بازارچه خیریه در دارآباد هر هفته از ساعت 10صبح الی 16 بعد از ظهر اجرا می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاح ، هندسی ، بزرگراه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار