مدیرکل اداره استاندارد تهران گفت: بازبینی و بازرسی‌ها را از شهربازی‌ها فشرده‌تر کرده‌ایم تا شاهد هیچ گونه اتفاق ناگوارتری در این حوزه نباشیم.

مسلم بیات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر تمام شهربازی‌ها تست می‌شوند البته یک سری الزامات باید توسط شهربازی‌ها و یک سری الزامات دیگر توسط مراجعه کنندگان رعایت شود.

مدیرکل اداره استاندارد تهران افزود: متاسفانه تعداد شهربازی‌های سطح تهران متناسب با متقاضیان نیست از این رو یکی دو تا شهربازی با فشار زیادی مواجه شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به سطح استقبال مردم از شهربازی‌ها لازم است ایجاد شهربازی‌های استاندارد و مناسب در دستور کار قرار گیرد گفت: هم اکنون از شهربازی ارم نزدیک به 4.5 تا 5 میلیون نفر بازدید می‌کنند، بنابراین اگرچه ما مدت زمان بازرسی را کوتاه کرده‌ایم ولی باید اقداماتی در سطح استان تهران در زمینه ایجاد شهربازی‌های استاندارد صورت گیرد.

مدیرکل اداره استاندارد تهران تصریح کرد: تاکید ویژه کرده‌ایم که در بازه‌های زمانی مختلف استراحتی به دستگاه‌ها بدهند تا فرسوده نشوند.

بیات اظهار داشت: البته بازبینی و بازرسی‌ها را از شهربازی‌ها فشرده‌تر کرده‌ایم تا شاهد هیچ گونه اتفاق ناگوارتری در این حوزه نباشیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ شهربازی مجوز فعالیت نمی‌گیرد مگر آنکه بازرسی حین ساخت، نصب و بعد نصب داشته باشد اظهار داشت: درحال حاضر ابتدا و انتهای پروسه شهربازی‌ها را تحت کنترل داریم.
 
رئیس کل سازمان استاندارد تهران با اشاره به اینکه عمده تجهیزات در شهربازی‌ها قدیمی بوده و نصب آنها بیشتر مربوط به زمانی می‌شود که تحت نظارت سازمان استاندارد نبوده‌اند گفت: بنابراین ما اقدام به انجام تست‌های تخریبی و چشمی و ... پس از نصب تجهیزات کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار