مدیر کل هنرهای نمایشی در نشست امضای تفاهم‌نامه‌ای اداره کل هنرهای نمایشی با رادیو نمایش گفت: همه خانواده تئاتر باید قدردان رادیو نمایش باشند.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران صبح امروز نشست خبری امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش با حضور حسین طاهری مدیر مرکز هنرهای نمایشی، مهدی دهقان نیری مدیر شبکه رادیو نمایش در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

مهدی دهقان نیری مدیر شبکه رادیو نمایش در این نشست عنوان کرد: این تفاهم نامه بین رادیو و تئاتر بسته می‌شود و در واقع قبل از این تفاهم نامه هم رادیو نمایش در مورد تئاترهای روی صحنه اطلاع رسانی می کرد اما امروز این کار به صورت مکتوب پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: افتخار بزرگی است که پس از شکل‌گیری رادیو نمایش، کار این رادیو اطلاع رسانی تئاتر است.

دهقان نیری تصریح کرد: رادیو نمایش در جذب مخاطب برای تئاتر تاثیر به سزایی دارد چرا که رادیو نمایش خودش را وقف تئاتر نمی‌کند.

وی گفت: ما حدود 300 نویسنده فعال و نیمه فعال داریم که سازمان صدا و سیما امکان جذب آنها را ندارد اما مرکز هنرهای نمایشی می تواند ساماندهی بیمه آنها کمک کند.

دهقان نیری خاطر نشان کرد: ما روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی هستیم و می توانیم تمامی اخبار تئاتر را به مخاطبان بی‌نهایت رادیو نمایش برسانیم.

حسین طاهری مدیر مرکز هنرهای نمایشی در ادامه نشست بیان کرد: واقعیت آن است که این تفاهم‌نامه بهانه‌ای است که خانواده تئاتر از رادیو نمایش تشکر کند به خاطر فرصتی که رادیو برای تئاتر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اگر چه رسانه‌ای چون رادیو نمایش با خلوص نیت این فرصت را برای تئاتر فراهم کرده ما موظفیم که از آنها تشکر کنیم.

طاهری تصریح کرد: رادیو پل ارتباطی تئاتر است و ما هم در مجمع iti  طرح رادیوی 24 ساعته را مطرح کردیم که با استقبال بسیاری هم روبرو شد.

وی افزود: مرکز هنرهای نمایشی مکلف است که بیمه هنرمندان رادیو نمایش را پیگیری کند و این کار را انجام خواهیم داد.

طاهری خاطر نشان کرد: خانواده تئاتر باید در این تفاهم نامه حضور می داشتند و از رادیو نمایش قدردانی می‌کردند اما من به جای آنها از همه اعضای رادیو سپاسگزاری می‌کنم.

ایرج راد نیز در پایان این مراسم بیان کرد: امیدوارم رادیو نمایش روز به روز پایدار بماند چرا که متاسفانه در عرصه تئاتر اطلاع رسانی ضعیف است اما رادیو نمایش در چند نوبت اطلاع رسانی می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار