برگزاری دوره های آموزشی مربیگری فیفا به دانش و علم به روز مربیان بانوان ایران کمک بسزایی می کند.

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دوره مربیگری دانش افزایی فوتبال بانوان به مدرسی مونیکا(مدرس فیفا از کشور آلمان) از روز گذشته در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

فریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: خوشبختانه کمیته آموزش فدراسیون در بخش برگزاری دوره های آموزشی آقایان و بانوان فعال بوده و این امر نشان می دهد که به روز بودن دانش و علم فنی مربیان برای این کمیته و فدراسیون فوتبال بسیار مهم است.

وی در ادامه گفت: دوره مربیگری دانش افزایی با حضور مربیان بانوان سراسر کشور و به مدرسی مونیکا از کشور آلمان در آکادمی ملی فوتبال آغاز شده و امیدوارم برگزاری این دوره ها مثمر ثمر باشد. انتظارم این بود تا در این دوره مربیانی که در لیگ های فوتبال فعالیت می کنند را ببینم اما برخی از استانها نفراتی را معرفی کرده اند که تازه اول راه بوده و تیمداری نمی کنند. این گونه دوره ها بیشتر برای مربیان شاغل در لیگ مثمر ثمر است و امیدوارم هستم با فرصتی که استانها و کمیته آموزش در اختیار مربیان تازه وارد داده است ، شاهد موفقیتشان باشیم.

شجاعی در پایان گفت: دوره های دانش افزایی باعث ارتقای وضعیت و عملکرد فنی مربیان می شود و ما می توانیم با برگزاری این دوره ها علم و دانش مربیان در قسمت بانوان را به روز کنیم. معتقدم با اجرای برنامه های آموزشی و به روز شدن دانش مربیان، می توان در آینده شاهد توسعه فوتبال بانوان بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار