سرپرست تیم فوتبال آینده‌سازان مهین اصفهان؛

مهاجم شهرداری بم مشکل جنسیتی دارد/استفاده از داروهای هورمونی در بین بانوان فوتبالیست رایج است

افسانه احمدی منش بیان کرد: مریم رحیمی مهاجم تیم شهرداری بم با مشکل جنسیتی در تیم بازی می‌کند.

افسانه احمدی منش سرپرست تیم فوتبال آینده‌سازان مهین اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان با موضوعات و مسئله‌های بسیاری مواجه است استفاده بعضی بانوان فوتبالیست از داروها و... آمپول‌های هورمونی برای تقویت قدرت جسمانی در لیگ‌های گذشته و لیگ‌های جاری را شاهد هستیم. فدراسیون فوتبال در لیگ‌های گذشته سخت‌گیری‌هایی انجام داده است اما متأسفانه همچنان این مسئله غیراخلاقی را در فوتبال بانوان شاهد هستیم.
 
وی افزود: علاوه بر مسئله استفاده داروهای هورمونی از سوی بسیاری از بانوان فوتبالیست، مسئله حضور جادوگری در تیم‌های بانوان از طریق رسانه‌ها بیان شده است. تاکنون حضور جادوگری را در فوتبال بانوان شاهد نبودیم. اگر هم این موضوع صحت داشته باشد من اطلاعی ندارم.  
 
وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که هم اکنون در فوتبال بانوان وجود دارد بازی کردن بازیکنان در دوجنسه تیم‌های فوتبال بانوان است متأسفانه در بعضی از تیم‌ها شاهد بازیکن دوجنسه هستیم.

احمدی منش ادامه داد: یکی از بازیکنان دوجنسه فعال در تیم شهرداری بم مریم رحیمی مهاجم این تیم است. مریم رحیمی عملکرد بسیار متفاوتی با سایر بازیکنان دارد. البته گفته شده است این بازیکن مورد عمل جراحی قرار گرفته است و مشکلی دیگر ندارد اما عملکرد و قدرت جسمانی این بازیکن خلاف این موضوع را تأیید می‌کند.  
 
سرپرست تصریح کرد: تیم‌ها هر ساله درخصوص این موضوع به فدراسیون معترض هستند اما متأسفانه هیچ‌گونه پیگیری انجام نشده است حضور یک بازیکن دوجنسه برابر با یک تیم فوتبال خانم است. 

احمدی منش افزود: تیم آینده سازان میهن اصفهان بازیکن دوجنسه و بازیکنانی که از داروهای هورمونی استفاده می‌کنند در اختیار ندارد. فدراسیون فوتبال باید بررسی بازیکن تیم‌ها عدالت را برقرار کند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: احدی ، فوتبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار