قهرمان زورخانه سال 93 گفت: هنوز جوایز و پاداش‌هایمان را دریافت نکرده‌ایم.

یاشار عیسی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه مسئولان به ورزش زورخانه‌ای و قهرمانان آن توجه ندارند و به شدت از لحاظ امکانات در مضیقه هستیم.

وی در ادامه افزود: بعد از 4 ماه ما هنوز جوایز و پاداش‌هایمان را دریافته نکرده‌ایم که این برای ورزشی که ریشه در فرهنگ ایران دارد جای بسی تاسف دارد.

عیسی‌زاده گفت: 2 سال است که به علت اختلافات فدراسیون با فدراسیون بین‌المللی به هیچ مسابقات برون مرزی اعزام نشده‌ایم و این باعث شده است که تجربه‌ کافی را کسب نکنیم و نتوانیم در سطح جهان عنوانی را کسب کنیم و این باعث شده است که این ورزش درسطح جهانی دیده نشود و متاسفانه در داخل نیز تبلیغاتی صورت نمی‌گیرد و همین امر باعث می‌شود افرادی به این ورزش جذب شوند و اسپانسری نیز برای سرمایه گذاری به این رشته بیایند.

وی ادامه داد: فدراسیون توان کافی برای حمایت و پشتیبانی از این ورزش را ندارد چون بودجه کافی را به این ورزش اختصاص نمی‌دهند و اسپانسری نیز ندارد و حتی مسابقات لیگ را نیز به زحمت برگزار می‌کند و بیشترین کاری که فدراسیون می‌تواند برای ما ورزشکارها انجام می‌دهد این است که انها را به عنوان کارمند رسمی در فدراسیون استخدام می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار