دریای خزر در انحصار اصفهان / رسالت سوار بر بلندای امواج خلیج فارس

مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال ایران با صدرنشینی رسالت کرمان در گروه جنوب و کاشی نیلوی اصفهان در گروه شمال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که نتایج زیر بدست آمد.
 
***گروه دریای خزر :
 
شهرداری نکا ۱ – کاشی نیلو اصفهان ۳

 
تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان به عنوان صدرنشین لیگ دریای خزر مقابل تیم با انگیزه شهرداری نکا موفق شد در دیدار سخت به برتری برسد . در این دیدار شاگردان افضل با دوگل از رقیب پیش افتادند اما در ادامه تیم میزبان با حمایت تماشاگرانش فشار زیادی برای تساوی اورد اما در نهایت و به دنبال حواشی ایجاد شده بازی با نتیجه سه یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا به تنهایی در صدر جدول لیگ شمال قرار بگیرند.
 
پنت هاوس مشهد ۱- ایرانجهان مشهد ۳

 
شاگردان حمید شاندیزی در تیم فوتسال پنت هاوس مشهد در دربی این شهر مقابل تیم ایران جهان مشهد غافلگیر شده و بازی هفته ششم را به رقیب همشهری واگذار کردند. تیم ایران جهان با این پیروزی به رده پنجم جدول صعود کرد و کمی از قعر جدول فاصل گرفت. تیم پنت هاوس هم با این شکت جایگاه دوم خود را به هیئت فوتبال اصفهان سپرد و در رده سوم جای گرفت.
 
هیئت فوتبال اصفهان – دانشگاه آزاد اسلامی تهران

 
تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان در دیدار هفته ششم لیگ دسته اول مقابل شاگردان محمود قاضی موفق شد با شروع خوب در نیمه اول، با نتیجه سه بر صفر از حریف پیش بیفتد
 
کشاورز قزوین ۳ – پاس قوامین تهران ۳

 
تیم فوتسال کشاورز قزوین که در شرایط نامساعد جدولی و مالی قرار دارد در هفته ششم مقابل پاس قوامین طوفانی آغاز کرد و در حالی که با نتیجه ۳ بر صفر از حریف خود پیش بود و برای جشن اولین پیروزی آماده می شد، غافلگیر شده و با پذیرفتن سه گل، تن به تساوی خانگی مقابل پاس قوامین داد و در انتهای جدول باقی ماند.
 
***گروه خلیج فارس:
 
رسالت کرمان ۳ – ارژن شیراز ۱
 
حساس ترین دیدار هفته ششم گروه خلیج فارس در کرمان و به میزبانی رسالت برگزار شد. در این دیدار شاگردان حکاک بخوبی توانستند تیم قدرتمند ارژن را زمین گیر کرده و با استفاده از موقعیت های خود و با تجربه بازیکنانی مانند تیکدری نژاد به برتری رسیده و مقتدرانه در صدر گروه جنوب قرار بگیرند.
 
آذرخش بندرعباس ۳ – استقلال نوین ماهشهر ۲
 
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس موفق شد در دیداری خانگی تیم قعر جدولی استقلال نوین ماهشهر را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. در طرف مقابل تیم ماهشهری هم با دست خالی به ماهشهر بازگشت تا در ادامه مسابقات کار سختی برای بقا داشته باشد.
 
بازرگانی ایده آل یزد ۴ – یاران جوان بندرعباس ۱
 
در هفته ششم یگ دسته اول فوتسال، تیم بازرگانی ایده آل یزد در خانه تیم پایین جدولی یاران جوان بندرعباس را شکست داد تا پس از چند ناکامی بار دیگر جان گرفته و به رده سوم جدول بازگردد. تیم بندر عباسی هم در رقابت سختی برای بقا با ماهشهر قرار دارد.
 
زاگرس خوزستان ۴ – شاهد شیراز ۲
 
تیم با انگیزه زاگرس خوزستان که در فصل جدید مسابقات دسته اول در حد مدعی ظاهر شده است، در این هفته مقابل تیم خوب شاهد قرار گرفت و توانست با بازی حساب شده به برتری ۴-۲ برسد و از دیدار حساس بالای جدول استفاده کرده و خود را به رده دوم جدول گروه خلیج فارس برساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار