سخنگوی دستگاه قضا گفت: طی شش ماه اول امسال یک میلیارد و ششصد هزار تومان از معوقات بانکی وصول شده و به بانک‌ها بازگردانده شده است.

به گزارش خبرنگارحقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،سخنگوی دستگاه قضا در هفتاد و سومین نشست خبری گفت: طی شش ماه اول امسال یکی از اقدامات سازمان ثبت اجرای مواردی است که از ناحیه بانک‌ها در ارتباط با معوقات بانکی به آنها ارجاع شده بود و این درحالی است که یک میلیارد و ششصد هزار تومان از معوقات بانکی وصول شده و به بانک‌ها بازگردانده شده است.  
 
معاون اول دستگاه قضا تصریح کرد: در شش ماه اول امسال تعداد هزار و سیصد و هشتاد و یک مورد ثبت اختراعات، هشت‌هزار و دویست‌ و شصت‌ و یک مورد ثبت علامت تجاری، یک هزار و ششصد و شصت مورد ثبت طرح صنعتی، یک هزار و چهارصد و پنجاه و دو مورد اظهارنامه ثبتی بین‌المللی داشته‌ایم.  
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در شش ماه اول امسال سازمان ثبت هفت میلیون و چهارصد و هشتاد و هشت هزار و نهصد و بیست مورد سند رسمی را تنظیم کرده است و تعداد پانزده میلیون و سیصد و هفت هزار و چهارصد و هشت و هفت مورد استعلام صورت گرفته که این استعلامات و رسیدگی‌ها کار قابل توجهی است.  
 
وی اظهار داشت: اگر سازمان ثبت بتواند طرح کاداستر را به اتمام برساند و اگر دولت و مجلس بودجه لازم را در اختیار قرار دهند، قدم بزرگی در جلوگیری از تخلفات برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: موقع ، عاملین ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار