پس از جدایی؛

نقشه‌ای که یک زن برای شوهرش کشید

یک زن پس از جدا شدن از همسرش دست به سرقت به صورت اینترنتی از حساب وی زده بود توسط پلیس فتای استان گلستان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ یک زن که پس از جدا شدن از همسرش دست به سرقت اینترنتی از حساب وی زده بود توسط پلیس فتای استان گلستان دستگیر شد.

امید کوهساریان رئیس دایره مبارزه با جرایم پلیس فتای گلستان با اعلام این خبر گفت: شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب آزادشهر در خصوص سرقت اینترنتی از حساب یک مرد به مبلغ 19 میلیون ریال شد که بلافاصله این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کاراگاهان در تحقیقات خود دریافتند که برداشت‌ها در قالب خرید از یک فروشگاه اینترنتی و از درگاه یکی از بانکها انجام شده و کل پول در یک مرحله مورد استفاده قرار گرفته است.

کوهساریان افزود: پس از تححقیقات فنی مشخصات سارق مجازی به دست آمد و مرد مالباخته با شنیدن نام این دزد اعلام کرد که وی همسر سابقش است.

 رئیس دایره مبارزه با جرایم پلیس فتای گلستان بیان داشت: این زن در ابتدا منکر هرگونه سرقت و عمل مجرمانه ای شد اما پس مواجهه با مستندات، اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمه در اعترافت خود گفت زمانی که با همسرش زندگی مشترک داشته اطاعات حساب وی را داشته و پس از طلاق از حساب او برای خرید اینترنتی استفاده کرده است.

انتهای پیام/ا


برچسب ها: گلستان ، طلاق ، سرقت ، اینترنت ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.