جراحی های امروزی معضلی برای جوانان

یک روانپزشک گفت: در جامعه امروزی پسران و دختران زیادی با فکر زشت بودن، به جراحی‌های مصنوعی روی آنتن آورده‌اند.

 مهرانگیز علیرضایی روانپزشک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه در جامعه امروزی توهم خود زشت پنداری بین جوانان به وجود آمده است و پسران و دختران زیادی با این توهم که شکل و سیمای آن‌ها زشت و نا زیبا است، به جراحی مصنوعی برای تغییر چهره‌ی خود روی می‌آورند.

وی با بیان اینکه این توهمات شخص را از مقصد و اهداف آفرینش دور می‌کند، تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید: ما انسان را در زیباترین چهره و ترتیب آفریدیم.

علیرضایی اظهار داشت: زیبایی که توسط خداوند خلق شده، اصل تمام زیبایی‌ها در دنیا است و خداوند هر انسانی را با بهترین و زیباترین صورت آفریده است.

وی بیان کرد: هیچکس در نقاشی و شکل دهی، ماهر تر و خلاق تر از او نیست و هیچکس جز خدا نمی‌تواند همه چیز را کنار هم و در جای خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه زیبایی حقیقی،‌ تقوا، حیا و عفت است که می‌درخشد، افزود: زیبایی باطن به چهره صفا می‌دهد،‌چه بسا بسیاری از انسان‌ها چهره‌ی زیبایی دارند اما پستی و بی عفتی زیبایی آن‌ها را از بین برده و شادابی و طراوت را از آن‌ها می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به جوانان توصیه می‌کنم سعی کنند باطن خود را زیبا کنند، زیرا خیلی از افراد با چهره‌های زشتی که دارند غرق در نور،‌ علم و تقوا هستند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: جراحی ، زشت ، آنتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار