رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد AFC از انتخاب مجدد سپ بلاتر به عنوان رئیس فیفا در انتخابات سال آینده حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی AfC، شیخ سلمان بن آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد AFC قصد دارد از ریاست سپ بلاتر در انتخابات بعدی فیفا حمایت کند.

حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بلاتر در حالی صورت می‌گیرد که علی بن الحسین شاهزاده اردنی برای رقابت انتخاباتی با بلاتر در فیفا اعلام آمادگی کرده بود وی که از اعضای کمیته اجرایی AFC است یکی از مخالفان سر سخت بلاتر محسوب می شود و حتی از سوی میشل پلاتینی رئیس فدراسیون فوتبال اروپا هم اعلام حمایت دریافت کرده بود.

شیخ سلمان بدون توجه به تلاش شاهزاده اردنی برای رقابت با سپ بلاتر گفت: در جریان بازی‌های جام جهانی برزیل هم این موضوع را روشن کرده بودم که AFC به طور کامل از ریاست مجدد بلاتر بر فیفا حمایت می‌کند این تصمیم کل اعضای کمیته اجرایی و هیات مدیران AFC است اخباری که در رسانه‌ها در رابطه با شاهزاده علی به گوش می‌رسند.

**تمدید همکاری تویوتا و کنفدراسیون فوتبال آسیا

در شصتمین مجمع سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر تمدید 2 ساله قرارداد کمپانی ژاپنی تویوتا با کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد AFC و کمپانی خودروسازی تویوتا سال‌های زیادی با یکدیگر همکاری داشته و باز هم حمایت مالی از تمامی رقابت‌های این کنفدراسیون از جمله AFC چمپیونزلیگ،‌AFC کاپ و AFC فوتسال کاپ را بر عهده دارد.

شیخ سلمان در این باره گفت: خوشحال هستیم که به همکاری خود با یکی از بزرگترین خودروسازان جهان ادامه می‌دهیم امیدوار هستیم همانند سال‌های گذشته، تویوتا نهایت حمایت خود از AFC را داشته باشد و ما هم بتوانیم از این همکاری متقابل استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار