خبرگزاری یورو نیوز‌ طی گزارشی مدعی شد ایران برای کسب میزبانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 از حمایت سپ بلاتر برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، کشورهای زیادی برای کسب میزبانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 اعلام آمادگی کرده بودند اما در نهایت فقط دو کشور ایران و امارات همچنان بر سر حرف خود باقی مانده و برای میزبانی این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.
 
 بر اساس این گزارش: شیخ سلمان بن ابراهیم رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تصمیم گیری نهایی برای اعطای میزبانی جام ملت‌های سال 2019 به یکی از دو کشور ایران و یا امارات گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای انتخاب میزبان تعیین نکرده‌ایم اما احتمالا در اواسط سال آینده میلادی جلسه‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و پس از انجام کارشناسی‌های لازم کشور میزبان را معرفی خواهیم کرد.
 
 هر چند امارات شانس زیادی برای میزبانی این دوره از رقابت‌ها دارد اما نباید فراموش کنیم ایران از حمایت سپ بلاتر رئیس فیفا برخوردار است و ممکن است همین موضوع موجب میزبانی ایران شود.
 
لازم به ذکر است: رئیس فیفا سال گذشته به ایران سفر کرده و با روسای فدراسیون‌ فوتبال این کشور روابط خوبی دارد.
 
 شیخ سلمان در پایان افزود: برای ما فرقی نمی‌کند کدام کشور میزبانی را بدست آورد ما با دقت فراوان کشور میزبان را انتخاب خواهیم کرد.
 
میزبانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا نیازمند منابع مالی زیادی است و به همین دلیل تعداد ن امزد‌های از 11 کشور به دو کشور کاهش یافت.
 
یورو نیوز می‌نویسد: شاید همین مسائل مالی مانع از میزبانی ایران در جام ملت‌های سال 2019 شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، میزبانی ، گزارشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار