درفشی گفت: برنامه ساخت 28 هزار واحد مسکن را در کشور داریم که بخشی از آن تحویل داده شده و تا پایان سال 3 هزا ر و 500 واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

درفشی رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن‌ساز یکی از شاخه‌های بسیار مهم حساب 100 امام(ره) است گفت: افرادی که توانایی ساخت مسکن و ارائه کمک‌های نقدی به این انجمن دارند عضو این انجمن به شمار می‌روند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برنامه ساخت 28 هزار واحد مسکن را در کشور در دست داریم و تاکنون 10 هزار  واحدها تحویل داده شده است.

درفشی در ادامه اظهار داشت: امسال برنامه ساخت 5 هزار واحد را در دست داریم که تاکنون هزار و 500 واحد آن از ابتدای سال تحویل داده شده و تا پایان سال مابقی این واحدها به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس انجمن خیرین مسکن ساز در ادامه اظهار داشت: سالانه برنامه ساخت 5 هزار واحد را از محل کسب منابع داخلی و حساب 100 امام(ره)، مشارکت خیرین مسکن‌ساز در کل کشور را در دست اقدام داریم.

وی در ادامه توضیح داد: در تمامی استان‌های کشور این انجمن فعالیت می‌کند و تاکنون 150 تشکل را در کشور ایجاد کرده است.

درفشی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شمارکت مردم در ساخت این مسکن‌ها سی می‌کنیم این واحدهای مسکونی در بخش‌هایی ساخته شود که نیاز به تأمین زیرساخت نباشد به دلیل اینکه این انجمن اعتبارات خاصی ندارد که صرف تأمین زیرساخت شود.

وی در ادا مه خاطرنشان کرد: از خیرینی که دارای زمین و یا مسکن هستند تقاضا می‌کنیم که به این انجمن بپیوندند و در ساخت مسکن محرومان همکاری نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار