معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در راستای اطلاع رسانی و اهمیت پیشگیری از بیماری ایدز از برگزاری ویژه برمامه‌هایی به مناسبت روز جهانی ایدز خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این خبر افزود:‌به منظور برجسته سازی موضوع ایدز و حساس کردن آحاد افراد جامعه به  این موضوع، در کشور ما بزرگداشت روز جهانی ایدز همزمان با سایر کشورهای جهان در تقویم رسمی کشور گنجانده شده است در راستای اهمیت پیشگیری از آن برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در سرای محلات و خانه سلامتی برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص ویژه برنامه‌های مد نظر گرفته شده بیان داشت: برگزاری کلاس آموزشی راه‌های شناخت ایدز، کلاس آموزشی راه‌های انتقال بیماری ایدز، جلسه پرسش و پاسخ در مورد بیماری ایدز، کلاس آموزش نقش معنویت در پیشگیری از بیماری ایدز، برگزاری تور تفریحی، کلاس آموزشی چگونگی رفتار با افراد مبتلا به ایدز از جمله برنامه‌های مد نظر گرفته شده در این روز است.
 
کریملو در ادامه افزود: کلاس آموزشی آشنایی و پیشگیری از رفتارهای پر خطر، کلاس آموزشی راه‌های پیشگیری از ایدز در زمان و توزیع بروشور آشنایی با بیماری ایدز، تاثیر رفتارهای پر خطر در سلامت خون، تهیه و بروشور با عنوان راه‌های پیشگیری از ایدز از دیگر برنامه‌های هفته پیشگیری از ایدز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز ، جهانی ، ایدز ، کلاس ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار