امروز شنبه 8 آذر ماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد یک هزار و 394 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 664 میلیون و 177 هزار ریال در 122 هزار و 387 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود از هفته گذشته  امروز با 830 واحد افت و ورود به کانال 73 هزار و 245 واحدی متوقف شد.

بر این اساس در گروه بانکی‌ها روند منفی همچنان ادامه دارد به طوری که بانک ملت با روند منفی 2.92 واحدی و بانک صادرات ایران با روند 3.14 واحدی روبرو شدند.

این در حالی است که در گروه خودرویی‌ها، پارس‌ خودرو رشد یک واحدی را تجربه کرد و ایران خودرو با روند منفی 2.35 واحدی به کار خود پایان داد.

می‌توان گفت در گروه نمادهای تالار بورس صنایع آذرآب با روند مثبت 2.71 واحدی، سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان با روند مثبت 2.52 واحدی و سرمایه‌گذاری صنعت نفت با روند مثبت 3.4 واحدی در معاملات امروز را تجربه کردند.

شایان ذکر است کلیه شاخص‌ها امروز روند منفی به خود گرفتند و این در حالی است که شاخص آزاد شناور با روند منفی 968 واحدی و شاخص بازار دوم با روند منفی هزار و 563 واحدی بیشترین افت را در معاملات امروز تجربه کردند.

همچنین شاخص صنعت با روند کاهشی 549 واحدی شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند کاهشی 41 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با روند کاهشی 65 واحدی و شاخص بازار اول با روند منفی 622 واحدی روبرو شدند.

گفتنی است در معاملات امروز توقف نماد معاملاتي (خكار)، بازگشايي نمادهاي معاملاتي (ثاخت)، (سهگمت)، (سيلام)، بازگشايي نماد معاملاتي (پاسا)، بازگشايي نماد معاملاتي (ثامان)، توقف نمادهاي معاملاتي (وتوصا)، (خكاوه)، توقف نماد معاملاتي (كنيلو)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاخص ، معاملات ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار