دیدارهای هفته دوم مسابقات شمشیربازی لیگ کشور با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد و سقوط استقلال به رده دوم جدول رده بندی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات شمشیربازی لیگ شمشیربازی کشور روز جمعه با برگزاری دیدارهای هفته دوم در تهران پیگیری شد.
 
در پایان دیدارهای این هفته از رقابت ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 22 امتیاز صدر جدول رده بندی اسلحه اپه را به خود اختصاص داد. در این جدول تیم های کانون شمشیربازی اردبیل و استقلال هم با همین امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
دانشگاه آزاد اسلامی در جدول رده بندی رقابت های اسلحه سابر نیز صدرنشین شد. در این جدول بعد از دانشگاه آزاد اسلامی 15 امتیازی دو تیم استقلال و هیات ساری دوم و سوم شدند.این دو تیم به ترتیب 13 و 11 امتیاز به دست آوردند.
 
در جدول رده بندی رقابت های اسلحه فلوره اما تیم استقلال به عنوان صدرنشینی دست یافت و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و تهران دوم و سوم شدند. این سه تیم به ترتیب صاحب 15، 13 و 11 امتیاز در این جدول شدند.
 
بر این اساس صدر جدول مجموع سه اسلحه به دانشگاه آزاد رسید این در حالی است که در پایان دیدارهای هفته اول لیگ شمشیربازی استقلال صدرنشین شده بود.
 
بعد از دانشگاه که با مجموع 50 امتیاز در جدول مجموع نتایج صدرنشین شد تیم استقلال با همین امتیاز دوم شد و کانون شمشیربازی اردبیل هم با 21 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.


انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، شمشیر ، لیگ ، کشور ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار