هفته نخست مسابقات شمشیربازی لیگ کشور با صدرنشینی تیم استقلال به پایان رسید. این تیم در مجموع سه اسلحه و با 27 امتیاز عنوان صدرنشینی این هفته از مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛دیدارهای هفته نخست مسابقات شمشیربازی لیگ کشور روز جمعه در هر سه اسلحه برگزار شد. در چاچوب این رقابت ها و در اسلحه اپه تیم کانون شمشیربازان اردبیل با 4 بازی بدون برد و 12 امتیاز صدرنشین شد. در این اسحه دو تیم سروش همدان و شهرداری اردبیل به ترتیب با 11 و 10 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم استقلال در جدول رقابت های اسلحه فلوره به عنوان نخست دست یافت. بعد از این تیم که با 3 بازی بدون باخت صاحب 9 امتیاز شد، دانشگاه آزاد اسلامی با 6 امتیاز دوم شد و تهران با 5 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

تیم استقلال همچنین صدر جدول رقابت های اسلحه سابر را هم با 9 امتیاز به خود اختصاص داد. رده های دوم و سوم این بخش از مسابقات از آن دو تیم هیات ساری و دانشگاه آزاد اسلامی شد. این دو تیم به ترتیب صاحب 7 و 6 امتیاز در هفته نخست شدند.

بدین ترتیب در مجموع سه اسلحه تیم استقلال با 27 امتیاز اول شد و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و سروش همدان هم با 22 و 15 امتیاز دوم و سوم شدند.


انتهای پیام/
برچسب ها: شمشیر ، بازی ، نخستین ، لیگ ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار