سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود عنوان کرد

تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی هدف ستاد کمیته یاوران وقف

سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: هدف از تشکیل ستاد مشوقین و یاوران وقف بادرود تقویت و توسعه سطح مشارکت های مردمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام ولی‌الله روان پیش از ظهر امروز در اولین نشست ستاد مشوقان و کمیته یاوران وقف بادرود اظهار داشت: اگر اطلاع‌رسانی و تبلیغات در مورد نیازها و ضروریات جامعه صورت گیرد و اهمیت و آثار وقف نیز برای جامعه تبیین شود، زمینه‌سازی مطلوبی جهت تشویق خیرین به وقف با نیات جدید صورت خواهد پذیرفت.

وی هدف از تشکیل این جلسه را دریافت راهکارها و برنامه‌ریزی جهت تبیین آثار و برکات وقف در بین اقشار مختلف مردم، تقویت، توسعه و ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی و ایجاد تشکل‌های مردم نهاد در زمینه توسعه وقف‌های گروهی عنوان کرد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه بادرود ستاد یاوران وقف را متشکل از کمیته‌های مختلف با توجه به نیازهای هر جامعه عنوان کرد و تصریح کرد: این ستاد متشکل از کمیته‌هایی از قبیل کمیته ترویج وقف‌های قرآنی، ازدواج و جهیزیه و یاوران سلامت است.

روان با اشاره به نکاتی در مورد اهمیت و برکات سنت حسنه وقف بر ضرورت اطلاع‌رسانی در مورد نیازهای روز جامعه به خیرین و تشویق ایشان به وقف‌های جدید در این موضوعات تاکید نمود.

به گزارش فارس اولین ستاد مشوقان و کمیته یاوران وقف بادرود باهدف برنامه‌ریزی جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در سطح جامعه و هدایت و جهت‌دهی نیات خیرین به سوی نیازهای ضروری جامعه در محل دفتر امام جمعه بادرود با حضور فیروزی نماینده شهرستان نطنز، امام جمعه بادرود و روحانیون منطقه تشکیل گردید.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
برچسب ها: نطنز ، اصفهان ، اوقاف ، خیریه ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.