سرپرست انجمن هندبال ناشنوایان:

با همکاری مدارس افراد مستعد را شناسایی می‌کنیم

سرپرست انجمن هندبال ناشنوایان گفت: افراد مستعد را با همکاری مسئولان مدارس شناسایی و زمینه‌های پیشرفت آنها را فراهم می‌کنیم.

حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: انجمن هندبال ناشنوایان مسیر دشوار و طولانی را برای تشکیل تیم ملی و هم رشد ورزشکاران هندبال ناشنوایان در آینده در پیش دارد. فدراسیون ناشنوایان برای تحقق اهداف انجمن همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد.
 
وی ادامه داد: انجمن هندبال ناشنوایان قصد دارد در استان تهران ورزشکاران مستعد را شناسایی کند. مدارس در این زمینه می‌توانند انجمن را یاری کنند. 

حیدری ادامه داد: انجمن هندبال قصد دارد در نخستین تجربه تیم ملی هندبال ناشنوایان را پس از تشکیل عازم رقابت‌های آسیایی چین کند. مسابقات شهریور ماه سال 94 برگزار می‌شود. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا شروع مسابقات آسیایی چین افراد مستعد را شناسایی و به اردوهای آماده‌ساری تیم ملی دعوت می‌کنیم.  
 
حیدری افزود: انجمن هندبال بخش نامه‌ای را برای شناسایی دانش آموزان مستعد در رشته هندبال به مدارس ارسال کرده است. با همکاری مدارس و معرفی افراد مستعد مسابقاتی را در ابتدا در تهران برگزار می‌کنیم البته پس از شناسایی قصد داریم مسابقات استانی- کشوری را برای هندبالیست‌های ناشنوا در کشور برگزار کنیم. برنامه برگزاری مسابقات و برپایی اردوهای تیم ملی را تدوین و طراحی کرده‌ایم .
 
وی افزود: انجمن هندبال ناشنوایان در فراخوانی به مدارس ارسال کرده عنوان کرده است که خانواده‌های ورزشکاران برای حضور فرزندانشان در مسابقات و تیم ملی مبلغی را نباید پرداخت کنند. حضور ورزشکاران ناشنوا بصورت رایگان است.
 
حیدری افزود: انجمن هندبال ناشنوایان قصد دارد در دو بخش جوانان و بزرگسالان و در دو رده مردان و بانوان فعالیت کند. در مسابقات آسیایی چین تیم ملی هندبال مردان زنان ناشنوا را اعزام می‌کنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حیدری ، هندبال ، ناشنوایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار