گری نویل: لیورپول صلابتش را از دست داده است

گری نویل اسطوره باشگاه لیورپول براین باور است که تیم سابقش این روزها صلابت همیشگی‌اش را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه لیورپول که در این نسل پس از انتقال سواندو با وجود جذب ستاره ایتالیایی خود یعنی ماریو بالوتلی نتوانست به توفیقات فصل اخیر خود دست یابد و تا اندازه‌ای روند افولی و سقوط را در پیش گرفته است.
 
باخت سهمگین لیورپول برابر کریستال پالاس در هفته اخیر نیز مزید بر علت شده و این باشگاه را مورد حمله هجمه انتقادات قرار داده است.
 
وی در این خصوص گفت: به صورت کلی و بنیادی ، باشگاه لیورپول هم اکنون در بخش دفاع با مشکلات عدیده‌ای روبرو است.  
 
اما در فصل پیش این مسئله حالت عکس داشت، ما یک تیم کاملا تهاجمی بود که توانایی بازگشت به عقب را داشت و می توانست به خوبی توپ را در اختیار بگیرد.
 
اما در این فصل این گونه نیست و این مسائل هم ارتباطی به کیفیت و قابلیت‌های تیم ندارد، همانطور که به انتقال لویس سوارز و حضور بازیکنان طراز اول جهانی که در سطح کلاس جهانی هستند ارتباطی ندارد.
 
و کاملا به مسائل روحی روانی، اعتماد به نفس و آمادگی افراد مرتبط است، این تیم، در این روزها و شب بسیار متفاوت است و تیم همیشگی نیست. اگر به کریستال پالاس نگاه می‌کردید متوجه می‌شدید که آن ها تا چه حد در بخش فوروارها سریع هستند، در حالی که لیورپولی مانند یک کلاف به یکدیگر پیچیده بودند.
 
در فوتبال می‌گویند که نتایج کار سخت در عملکرد خوب خلاصه می‌شود، و تنها نتیجه و گل را شامل می‌شود که به شما به من بگوید مشکل لیورپول در این زمان جدیست. . .  من می‌گویم در بخش حمله، اما در واقع مشکل اصلی آن‌ها هم در این است که نمی‌توانند سریع توپ ها را بازگردانند و این‌ها بیانگر این است که لیورپولی‌ها قدرت همیشگی خود را ندارند.
 
گفتنی است، باشگاه لیورپول با کسب 7 باخت سپری کردن 12 مسابقه و کسب 14 امتیاز هم اکنون در جایگاه 12 جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
 
باشگاه انگلیس در فصل گذشته توانست با گلزنی های متعدد ستاره اروگوئه‌ایی و پر حاشیه خود به جایگاه دوم لیگ برتر انگلیس دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.