تصمیم‌گیری نویل برای یونایتد؛

کاریک هافبک باشد، بلیند مدافع

گری نویل، ستاره‌ سابق تیم منچستریونایتد توصیه‌هایی برای فن‌خال داشته و معتقد است اگر مایکل کاریک هافبک باشد و دیلی بلیند در خط دفاع، اوضاع شیاطین سرخ بهتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گری نویل در جناح راست یونایتد بازی می‌کرد و حالا به ارائه پیشنهادات و توصیه‌هایی به سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌پردازد.
 
نویل معتقد است مایکل کاریک در دفاع راست نمی‌تواند چندان برای تیم مفید باشد و بهتر است لوئیس فن‌خال از او در خط میانی و به عنوان هافبک استفاده کند.
 
او در مورد دیلی بلیند هم اظهارنظر کرده و گفت: نباید از مهارت بلیند در تصاحب توپ غافل شد. او می‌تواند مدافع خوبی برای تیم فن‌خال باشد و مشکل یونایتد در این بخش را حل کند.
 
* لیورپول در خرید بالوتلی اشتباه کرد
 
گری نویل در ادامه به اظهارنظر در مورد خرید تابستانه لیورپول اشاره کرد و گفت: آن چه لیورپول نیاز داشت، جذب بازیکنانی مثل کارلوس توز و الکسیس سانچز بود نه کسی مثل ماریو بالوتلی.
 
نویل گفت: لیورپول در خرید مهاجم به عنوان جایگزین لوئیس سوارز اشتباه کرد. بالوتلی با مبلغ 16 میلیون پوند از آث میلان به لیورپول منتقل شد، اما هنوز موفق نشده انتظارات مربی و هواداران را در این تیم برآورده سازد. این تیم نیاز به جذب مهاجمی با خصوصیات سانچز و یا توز داشت.
 
سوارز تحرک بسیاری در زمین داشت و قادر به دریبل کردن بازیکنان حریف بود. حال آن که بالوتلی یک تمام‌کننده خوب است و باید به او پاس گل داده شود. شاید با پایان مصدومیت دنیل استوریج و بازگشت او به تیم، بالوتلی بهتر تغذیه شده و فرصت گلزنی بیابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نویل ، یونایتد ، بالوتلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار