با حضور شرکت های ایرانی و خارجی؛

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در 22 دی ماه

یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با هدف نمایش آخرین دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو و ظرفیت های سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، این دوره از نمایشگاه با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه انرژی و شناخت ظرفیت های موجود با حضور شرکت های داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
 
در این نمایشگاه آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو عرضه خواهد شد.
 
در یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، امارات متحده عربی و آلمان حضور خواهند داشت.
 
این دوره از نمایشگاه با همکاری وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت و گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفی شرکت های صنعت آب و فاضلاب برگزاری می شود.
 
در طول برگزاری نمایشگاه، نشست های تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو برگزار خواهد شد.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در عرصه انرژی از 22 تا 25 دی ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار