درخواست رهبر ارکستر مطرح دنیا از استاد موسیقی ایران + فیلم

"علی رهبری" یکی از آهنگسازان مطرح بین‌المللی ایران اخیرا نامه‌ای را به "حسین علیزاده" استاد موسیقی ایران نوشته و نکاتی را درباره نشان دولتی فرانسه که "شوالیه" نام دارد، متذکر شده است.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، "حسین علیزاده" آهنگساز، ردیف‌دان، پژوهشگر، نوازنده تار و سه‌تار ایرانی و از چهره‌های تحسین‌شده موسیقی فیلم در ایران به شمار می‌آید که دولت فرانسه قصد دارد نشان "شوالیه" را به این هنرمند بدهد.
"علی رهبری" یکی از آهنگسازان مطرح بین‌المللی ایران و رهبر ارکسترهای متعدد دنیا که هم‌اکنون در اتریش زندگی می‌کند در یادداشتی از "حسین علیزاده" خواسته درباره دریافت نشان شوالیه از فرانسه تامل بیشتری کند.
این هنرمند ساکن وین با اشاره به اپیدمی شوالیه که به عنوان یک نشان از دولت فرانسه به چهره‌های شناخته‌شده اهدا می‌شود، گفته است: ایشان می‌توانند مانند ده‌ها شخصیت بزرگ فرانسوی از دریافت این نشان صرفنظر کنند.
با این همه این رهبر ارکستر در یادداشت خود گفته که این یک توصیه و فقط برای احترام شخص اینجانب به بزرگی نام جناب آقای "حسین علیزاده" است و اگر ایشان این لقب را هم دریافت کنند خدمتشان صمیمانه تبریک می‌گویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.