لیورپول در ژانویه خریدی نخواهد داشت

لیورپول هنوز نتوانسته جایگاه اصلی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و حتی چمپیونز لیگ را بیابد،‌ با این حال برندن راجرز اعلام کرد در ماه ژانویه خرید جدیدی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، لیورپول باید امشب در هفته پنجم رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان به مصاف تیم نه چندان مطرح لودوگورتس برود.

هر چند لیورپول در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر به نائب قهرمانی رسید اما هنوز در رقابت‌های این فصل نتوانسته به جایگاه حقیقی خود در جدول رده بندی برسد قرمزها در فصل تابستان 113 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید و صاحب نام هزینه کردند اما هیچکدام نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

برندن راجرز سرمربی 41 ساله لیورپول گفت: خرید جدیدی برای ماه ژانویه برنامه ریزی نکرده‌ایم قرار نیست با انباشته کردن تیم توسط بازیکنان متعدد موفقیت را برای خود تضمین کنیم ما باید از اشتباهات صورت گرفت در هر بازی درس گرفته و برای گرفتن نتایج بهتر تمرکز کافی داشته باشیم فقط کافی است بازیکنان را به سطح اعتماد به نفس گذشته برگردانیم داشتن روحیه بالا یکی از محرک‌های اصلی برای گرفتن نتایج بهتر است.

** با مالکان باشگاه هیچ صحبتی نداشتم

راجرز در ادامه صحبت با مالکان باشگاه لیورپول و گفتگوی احتمالی در مورد آینده شغلی‌اش را تکذیب کرد و گفت: من هنوز با هیچکدام از سهامداران راجع به این موضوع صحبت نکرده‌ام پیام‌های کوتاهی از آنان دریافت کردم که همگی در راستای حمایت از من بوده است در شرایط فعلی بر روی پیروزی تیم متمرکز شده‌ام و می‌دانم این دقیقا همان چیزی است که موجب خوشحالی همه اعم از بازیکنان، سهامداران و هواداران تیم می‌شود بازی مقابل لودوگورتس هم یکی از آن دیدارهایی است که ملزم به پیروزی هستیم شکست حریف در لیگ قهرمانان،‌ هیجان  و نشاط را به تیم باز می‌گرداند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیورپول ، راجرز ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار