سیدحمید کلانتری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: توسعه همکاریها و انعقاد تفاهمنامهها از جمله راهکارهای مناسب برای ترویج تعاونی هستند.
وی در ادامه بر ضرورت برندسازی در فعالیتهای تعاونی تأکید کرد و افزود: باید تلاش کرد تا با ایجاد نام و برند برای محصولات تعاونیها زمینهای مطلوب را برای عرضه محصولات این بخش فراهم کرد.
معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: باید تعاونیها به عنوان مجموعههای منظم، با کیفیت و همراه با صداقت و امانت دیده شوند، چرا که در این صورت است که روح واقعی تعاون با انسجام و همکاری متجلی میشود.
انتهای پیام/