سیستمهای ایمنی وحفاظتی تا ششم آذر در محل مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در حاشیه ششمین نمایشگاه تخصصی تحهیزات سیستمهای ایمنی و حفاظتی همایش و کلاسهای آموزشی مرتبط با موضوع شناخت ایمنی در صنعت حریق در حال برگزاری است در همین راستا فرخ مدنی یکی از عوامل برپا کننده این کلاسهای آموزشی گفت: با توجه به تجربه 40 ساله ما و بررسی کارشناسان موجب شد و مشکلات ریشه‌ای در پروژه‌ها در خصوص ایمنی در صنعت حریق را بیابیم.

وی افزود: این بخش ما را بر این داشت تا از فرصتی با برپایی نمایشگاه ایجاد شده استفاده کنیم و به جای تبلیغ برند خود به برپایی کلاسهای امورشی در خصوص صنعت حریق بپردازیم. به همین جهت طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در روز افتتاح نمایشگاه همایش و روزهای آتی کلاسهای آموزشی در حال برپایی است.

مدنی در خصوص موضوعات مطرح شده در کلاسهای آموزشی اظهار داشت: کلاس آموزشی که در حال برگزاری است در خصوص موضوعاتی همچون صنایع سنگین، سیستمهای ایمنی و اعلام حریق بانکها، مراکز همایشها، ساختمانهای اداری و تجاری و صنایع ویژه مانند داروسازی، پتروشیمی دارویی،‌ صنایع شیمیایی زیان‌آور در حال برگزاری است. 

وی در پایان افزود: ما خوشحال هستیم که نمایشگاه امسال با سالهای گذشته از جهت برگزاری کلاسهای آموزشی تفاوت دارد و امیدواریم که دید جدیدی را به کارفرمایان، مصرف‌کنندگان و علاوه بر این حرکت نوینی برای همکاران و شرکتهای دیگر در بحث آموزش، استانداردها و مهندسی حریق توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیستم ، ایمنی ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار