درخواست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

شبهه افکنی در کیفیت آب بی پایه است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اُستان تهران با اشاره به اظهارات رسانه ­ای متناقض اخیر در رابطه با تردید در کیفیت آب شُرب تهران گفت: آماده هستیم برای خاتمه‌‌بخشی به اظهار نظرات غیرکارشناسی مطرح شده درحضور مدعی­‌العموم رسیدگی شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط آبفای استان تهران محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اُستان تهران گفت: وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به عنوان بالاترین مقام قانونی دستگاه نظارت برسلامت و کیفیت آب شُرب تهران اخیراً نیز تأکید لازم را برای اطمینان خاطر افکار عمومی و شهروندان محترم تهران عنوان داشته‌ اند تا نگرانی مردم در این خصوص رفع شود.

وی ضمن تأکید مجدد برسلامت کامل آب شُرب تهران و بی­پایه بودن شُبهه­افکنی در کیفیت آن افزود: از مدعی­‌ا‌لعموم درخواست می‌نمایم برای تأمین امنیت­خاطر شهروندان به این موضوع ورود پیدا نمایند تا موجبات رفع نگرانی مردم فراهم شود.

محمد پرورش همچنین تأکید نمود خدمتگذاران مردم در شرکت آب و فاضلاب اُستان تهران با تلاش شبانه­‌روزی و بهره­‌گیری از بهترین فناوری پایش کیفی آب تهران به شهروندان بابت سلامت آب تهران اطمینان ­خاطر می­‌دهند و با وجود نظارتهای مستمر دستگاه­های نظارتی آمادگی هرگونه پاسخگوئی و رفع ابهامات مطرح شده در حضور دادستان محترم را دارند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اُستان تهران در پایان از تقاضای رسمی و قانونی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی و باحضور مقامات مرتبط مسؤل و حکومتی خبر داد.

برچسب ها: اب ، تهران ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار