بهروزی:

فقط برای تکمیل تیم، حاضر به همراهی شدم/ رکورد جهانی را ناداوری از رستمی گرفت

ملی‌پوش وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم کشورمان گفت: فقط برای به حد نصاب رسیدن نفرات تیم به مسابقات جهانی قزاقستان رفتم.

جابر بهروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم اعزامی وزنه برداری با نفرات ناقص عازم قزاقستان شد برای اینکه تیم وزنه برداری بتوان سهمیه المپیک ریو را به دست آورد با وجود مصدومیت به همراه تیم به مسابقات جهانی رفتم.

ملی‌پوش وزنه‌بردار دسته 69 کیلوگرم در خصوص سطح مسابقات جهانی قزاقستان ادامه داد: سطح کیفی مسابقات جهانی در رده بالایی بود و تمام وزنه‌برداران اعزامی‌ ما به آمادگی کامل حضور پیدا کردند اما من متاسفانه به دلیل بیماری نتوانستم آن طور که باید وزنه را بالای سر ببرم.

وی تصریح کرد: وزنه برداران شرایط گرفتن مدال را داشتند ولی شرایط بدنی و تیمی مناسب نبود بدن ما آمادگی دریافت مدال را نداشت.

بهروزی در خصوص عملکرد داوری بیان کرد:‌ داوری در مورد کیانوش رستمی ضعیف عمل کرد احتمال می رفت او بتواند رکورد جهانی را بزند ولی با ناداوری حرکت اول کیانوش با مشکل مواجه شد و رستمی تمام تمرکز خود را از دست داد و نتوانست آن طور که در تمرینات عمل می‌کرد عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

بهروزی در رابطه با رقبای خود اذعان داشت: شناخت کافی از رقبا داشتم فقط یک رقیب جدید از مکزیک اضافه شده بود که خوب وزنه می‌زد گرفتن مدال برای ملی پوشان ما دور از دسترس نبود ولی شرایط برای ما طوری رقم خورد که نتوانستیم راضی از تخته پایین بیاییم.

ملی پوش وزنه بردار ادامه داد: نسبت به تمرینات و شرایطی که داشتم عملکردم برای خودم رضایت بخش بود.

وی در پایان در خصوص نحوه برخورد مسئولان خاطر نشان کرد: زمانی که در مسابقات نتایج خوبی کسب می‌کردیم، توجهی که بتوان رضایت وزنه برداران را در بر داشته باشد از سوی مسئولان ندیدیم چه برسد به اینکه  که در حال حاضر به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم. کاش مسئولان به وزنه برداری توجه بیشتری می‌کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شرایط ، رکورد ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار