کارشناس وزنه برداری گفت: بهروزی عملکرد خوبی در گروه B داشت، ولی درگروه A تیم‌های قدرتمندتری حضور دارند.

مدد نصیری نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در این دسته گروه A قدرتمندتر از گروه B است، با این حال امکان ندارد مقام اول به جابر بهروزی برسد و به احتمال زیاد پس از برگزاری مسابقات گروه A بهروزی در جایگاه هشتم تا دهم قرار می‌گیرد.

نصیری نیا در خصوص رقبای اصلی ایران در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری قزاقستان اذعان داشت: کشورهای زیادی برای کسب امتیاز و انتخاباتی المپیک در این رقابت حضور دارند و به نظر من روسیه رقیب ایران به شمار می‌آید.

وی در خصوص وزنه‌بردارانی که توانایی کسب مدال دارند، بیان کرد: بهداد سلیمی و کیانوش رستمی مدال آوران ایران هستند و به احتمال زیاد محسن بهرام‌زاده وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم نیز بتواند به مدال دست پیدا کند.

کارشناس وزنه برداری در مورد پشتوانه سازی تیم ملی گفت: تیم ملی کشور ما پشتوانه ندارد و در این میان فقط به باشگاه داری بها داده شده است. به علت نداشتن پشتوانه کافی پس از مصدوم شدن یک وزنه‌بردار، جایگزین مناسبی برایش پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: در زمان ریاست علی مرادی در رده‌های سنی مختلف وزنه‌بردار داشتیم که این خودش نشانه پشتوانه سازی بود و لیگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شد، اما در حال حاضر لیگ جوانان یکبار در سال برگزار می‌گردد و لیگ بزرگسالان نیز همچون گذشته نیست.

مدد نصیری نیا در پایان خاطرنشان کرد: در هر وزن حداقل باید پنج وزنه بردار داشته باشیم و در این خصوص به دلیل مسائل مالی و مخارجی که در پی دارد، فدراسیون باید دستش باز باشد تا بتواند در هر دسته پنج وزنه بردار جذب کند. اگر وزنه  برداری کشورمان بخواهد با این وضعیت ادامه دهد تا پنج سال آینده نیز به نتیجه نمی‌رسیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار