خدابنده‌لو: اردوی تیم تپانچه بعد از دو ماه تعطیلی برگزار خواهد شد

مسئول تیم تپانچه گفت: کمبود سلاح و تجهیزات، اثرات نامطلوبی روی تیم تپانچه داشته و امیدوارم در این اردو کمبودهای این رشته جبران شود.

سکینه خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی تیم ملی تپانچه از روز 6 آذر آغاز خواهد شد باید بگویم تپانچه از جمله رشته‌های تیراندازی است که پیشرفت در آن مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است.

وی ادامه داد: تپانچه 5 رشته دارد که در حال حاضر ما با کمبود فشنگ رو به رو هستیم و این موضوع مانعی برای بازیکنان ما است و برای رفع این مشکل تصمیماتی از سوی فدراسیون در این زمینه گرفته شد که امیدوارم تا قبل از مسابقات این مشکل برطرف شود.

خدابنده‌لو افزود: ما در تپانچه کمبود تجهیزات جانبی و کمبود سلاح داریم و نتایج ضعیف ما در مسابقات از همین کمبودها نشات می‌گیرد.

وی در خصوص گرایش علاقمندان به این رشته گفت: گرایش به تپانچه نسبت به تفنگ دیگر رشته های تیراندازی پایین است و این موضوع فقط مختص کشور ما نیست بلکه در تمام دنیا گرایش به تفنگ بیشتر است.

خدابنده‌لو درباره این موضوع ادامه داد: از طرفی دیگر جامعه شناخت کاملی نسبت به تپانچه ندارد و این موضوع هم تاثیرگذار است و از هر لحاظ رشته تفنگ و تپانچه از نظر امکانات و هم از نظر جذب علاقمندان کاملا متفاوت هستند.

مسئول تیم تپانچه تصریح کرد: تیم تپانچه حدود 2 ماه اردو نداشت و بودجه‌ای که برای اعزام به مسابقات تعلق می‌گیرد بسیار اندک است که یکی از دلایل نتیجه گرفتن ما در مسابقات است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:سرانجام بعد از مدتها تعطیلی اردوها تصمیم گرفته شد تپانچه هفته در اردو شرکت کند و امیدواریم بتوانیم در این اردو کمبودهای این مدت را جبران کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار