زنجان؛

دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو با 21 فقره در زنجان

رییس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو پرایدبا 21 فقره سرقت در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه  خبرنگاران زنجان؛ رییس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان این مطلب گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو طی چند روز گذشته تیم ویژه ای از کارکنان آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رحمتی افزود:ماموران پلیس آگاهی روز گذشته حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه سواری پراید که بر اثر تصادف متوقف شده بود مشکوک و پس از اطمینان از سرقتی بو دن خودرو وراننده خودرو به هویت "س- ح "که به واسطه همین تصادف به بیمارستان منتقل شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد:در بازجویی های به عمل آمده مشخص شد که متهم دستگیر شده و سارق خودرو تصادفی می باشد .

این مسئول تصریح کرد:با توجه به اینکه چندین خودرو نیز به همین شیوه طی چند روز اخیر سرقت شده بود شک ماموران نسبت به اینکه متهم دستگیر شده در سرقت سایر خودروها نیز دست داشته باشد بیشتر شد.

رحمتی افزود : در تحقیقا ت و باز جویی های بعدی به عمل آمده و ارائه مستندات و ادله متهم لب به اعتراف گشود و به 21 فقره سرقت خودرو پراید با همدستی فردی به هویت ب – م متعرف شد.

رییس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به دستگیری همدست متهم اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بخش از اعترافات خود اذعان داشتند که پس از سرقت خودروها آنها را اوراق و قطعات خودرو ها را به صنوف لوازم صوتی و اسپرت می فرو ختند که درا ین راستا سه نفر مال خر دستگیر و تعدادی اموال مسروقه از مغازه نامبردگان کشف گردید.

وی خاطر نشان کرد :متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، خودرو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.