رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تيم ملی فوتبال ديدارهای دوستانه با تيم های آفريقای جنوبی، استراليا عراق و سوئد برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ورشی باشگاه خبرنگاران، رئیس فدراسیون فوتبال کشور در جزیره کیش گفت: تیم ملی بزودی به آفریقای جنوبی سفر می کند و با تیم ملی این کشور و چند تیم باشگاهی مسابقه های تدارکاتی انجام می دهد.

علی کفاشیان افزود: بازی دوستانه ای هم با استرالیا و عراق خواهیم داشت که پس از آن به جام ملت ها خواهیم رفت، پس از آن درصدد بازی با کشور سوئد هستیم.

وی با اشاره به نگرانی برخی از ورزشکاران به سرایت بیماری ابولا به بازیکنان گفت: بیماری ابولا در غرب آفریقاست و هنوز به این منطقه نرسیده است واز این بابت نگرانی نداریم.

کفاشیان هدف از سفر به این جزیره را حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا - اقیانوسیه بیان کرد و گفت: مذاکراتی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین معاون ورزش و آموزش در مورد برگزاری اردوهای آینده برای سطوح مختلف تیم های ملی در کیش دارم.

وی گفت: کیش محیط مناسبی برای میزبانی تیم های مختلف دارد، در شرایط فعلی برخی تیم های ورزشی و باشگاه ها را قانع کردیم بجای رفتن به اردوهای خارج از کشور و صرف هزینه های سنگین اردوهای خود را در این جزیره برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جوان گرایی در تیم ملی گفت: کی روش تمام بازی ها و لیگ ها را به خوبی رصد می کند، هم به بازی جام ملت ها و هم به ترکیب تیم ملی برای بعد از جام ملت ها و حضور در جام جهانی فکر می کند، وی بدنبال این است که نیروهای جوانی را به تیم ملی اضافه کند.

وی در مورد انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید و اعلام کمیته فنی اظهار داشت: در هیئت رئیسه صحبت شد که کرانچار گزینه خوبی برای این پست است اما لازمه انتخاب وی بررسی برنامه های کرانچار در کمیته فنی است که پس از آن می توان به نتیجه رسید تا به امروز این مسئله محقق نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار