سردار نقدی در گردهمایی بسیجیان رسانه ملی:

دشمن امروز جرأت سلاح کشیدن را ندارد/بسیجیان رسانه ملی، فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توانمندی‌های بالای بسیج در عرصه زمین، هوا و دریا دشمن جرأت سلاح کشیدن را ندارد و روی به لشکرهای رسانه‌ای خود آورده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی بزرگ بسیجیان رسانه ملی تحت عنوان میثاق با ولایت که در میدان بسیج مرکز صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: با توانمندی‌های بالای بسیج در عرصه زمین، هوا و دریا دشمن جرأت سلاح کشیدن را ندارد و روی به لشکرهای رسانه‌ای خود آورده است.   
 
وی ادامه داد: بسیجیان رسانه ملی در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان، سلاح خود (دوربین) را به دوش کشیدند و لحظه لحظه جنگ را نشان دادند و شما صف نفاق را از مردم جدا کردید و برای همیشه فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختید.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش‌آفرینی رسانه ملی و تقدیم ۱۱۳ شهید پرافتخار در این راستا، تأکید کرد: بسیجیان رسانه ملی حماسه‌های حضور مردم در انتخابات، راهپیمایی‌ها و گردنه‌های حساس تاریخی را نمایش داده و شما همواره در خط مقدم بوده‌اید.   
 
وی ادامه داد: حکم مقام معظم رهبری برای رئیس جدید صدا و سیما که خود بسیجی است، یک افتخار بوده و در آینده شاهد پیشرفت‌های خوبی در مدیریت دکتر سرافراز خواهیم بود.   
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه بسیج و رسانه ملی هر دو یک مأموریت دارند، اضافه کرد: بسیج و رسانه ملی دارای ابزارهای جداگانه‌ای هستند و ابزار رسانه ملی رسانه و ابزار بسیج ارتباط نفر به نفر و سازماندهی نیروهای با انگیزه است.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن توطئه‌های بسیاری را به راه انداخته و در جبهه جنگ نرم نیز خدا یاور مستضعفان بوده و این راه را با عزت و افتخار ادامه می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم نماز را در بیت‌المقدس به امامت امام خامنه‌ای عزیز اقامه کنیم.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار