در ششمین دوره نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی، کارگاهی با عنوان کارگاه تخصصی دوربین‌های مداربسته در حال برگزاری است.

امیر تیمورنژاد مدیر برگزاری ششمین دوره نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: در ششمین دوره نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی کارگاهی با عنوان کارگاه تخصصی دوربین‌های مداربسته درحال برگزاری است که سال گذشته برای اولین بار در کل کشور و نمایشگاه‌های برپا شده، اولین دوره اینگونه کارگاه‌ با این کیفیت و امکانات برگزار شد.

تیمور نژاد با بیان اینکه شرایط فنی این نمایشگاه منحصر بفرد و مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده است اظهار داشت: بازدید کنندگان و کارفرمایان دولتی و بخش خصوصی می‌توانند تصاویر زنده دوربین‌هایی که در پروژه‌های دولتی و خصوصی برتر مورد استفاده هستند را مشاهده و به صورت همزمان این دوربین‌ها را با هم مقایسه کنند و برای خرید دوربین مورد نظر خود تصمیم گیری کنند.

وی افزود: این کارگاه در سه بخش دوربین‌های IP تحت شبکه، آنالوگ و IP دید در شب که به صورت مجزا در هر یک از این سه بخش تعدادی دوربین در حال رقابت با یکدیگر هستند و در آخر دوربین منتخب و برتر از سوی بازدید کنندگان نمایشگاه انتخاب و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی در خصوص تفاوت این سه دوربین گفت: دوربین‌های آنالوگ، سیستمی سنتی است که در حال حاضر در بسیاری از پروژه‌ها از این دوربین‌ها استفاده می‌شود اما دوربین‌های IP تحت شبکه در چند سال اخیر روند رو به رشدی دارد و امکان پیشی گرفتن این سیستم از دوربین آنالوگ بسیار بالا است، دسته سوم این دوربین‌ها IP دید در شب است که قدرت آنها در فضاهای تاریک بسیار بالا و حساس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آنالوگ ، دوربین ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار