در پی نایب قهرمانی واترپلو ساحلی در آسیا؛

هادی بیگ: شکست قزاقستان سنت شکنی در آسیا شد/ واترپلو ساحلی نیاز به اسکله دارد

محمد هادی بیگ پیشکسوت واترپلو کشورمان گفت: کسب عنوان نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات کار بزرگی بود که از سوی تیم ملی واترپلو ساحلی انجام شد.

 محمد هادی بیگ کارشناس واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز باخت ناباورانه تیم ملی مقابل تیم کویت را در این مسابقات فراموش نکردیم طی پیگیری‌های انجام شده و صحبت‌هایی که با کادر فنی داشتیم آن‌ها اعلام کردند که ملی پوشان چهار ضربه پنالتی را به گل تبدیل نکردند و در برخی موارد اشتباهات فردی عامل عدم رسیدن به نتیجه شد.
 
وی خاطر نشان کرد: وقتی تکلیف حضور یک تیم در بازی‌های ساحلی آسیا فقط یک ماه قبل از شروع  رقابت‌ها مشخص می‌شود ایجاد هماهنگی میان ملی‌پوشان و آشنایی آنان با دریا و نحوه بازی در ساحل سخت می‌شود.
 
بیگ خاطر نشان کرد: اکثر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بارها حضور در بازی‌های ساحلی را تجربه کرده بودند و تنها تیم ملی ایران بود که برای نخستین بار حضور در این رقابت‌ها را امسال تجربه کرد و با توجه به این مساله کسب عنوان نایب قهرمانی در میان تیم‌های مطرح قاره کهن یک افتخار بزرگ برای واترپلو ایران است.
 
وی تصریح کرد: تیم ملی قزاقستان، قهرمان بلامنازع چند دوره برگزاری مسابقات ساحلی آسیا یکی از مدعیان رسیدن به قهرمانی بود که مقابل تیم ایران شکست خورد و به نوعی این نتیجه یک سنت شکنی را با خود در واترپلو به همراه داشت.
 
کارشناس واترپلو در خصوص راه اندازی واترپلو ساحلی در ایران اظهار داشت: پنج سال پیش برنامه راه‌اندازی این رشته را در ایران دادیم.
 
بازدید‌هایی از امکانات شهر بوشهر، کیش و بندر ماهشهر انجام دادیم. برای فعالیت در این رشته نیاز به اسکله و امکانات ساحلی است به همین خاطر در شهرهای جنوبی بدون مشکل می‌توان فعالیت کرد.
 
وی گفت: امیدوارم این مدال باعث شود تا نگاه مسئولان به این ورزش ویژه شود و امکانات مورد نیاز را در اختیارمان قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، واترپلو ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار