مسئول کمیته مسابقات واترپلو:

جام شهدا باید خیلی آبرومند برگزار شود/آیندۀ جوانان واترپلوئیست درخشان است

رقابت‌های واترپلو رده سنی زیر 16 سال جام شهدا با حضور13 تیم در اصفهان در حال برگزاری است.

محمد هادی بیگ، مسئول کمیته مسابقات واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استقبال از این مسابقات بسیار خوب و بی سابقه بوده است. به طوری که با حضور برخی تیمهای متقاضی که بعد از مهلت مورد نظر فدراسیون و هیات شنا اصفهان خواستار شرکت در این مسابقات شده بودند، ممانعت کردیم.

وی تصریح کرد: طبق اطلاعیه فدراسیون تیمها برای حضور در مسابقات جام شهدا تاریخ 17 مهر را اعلام کرد و پس از تمدید تاریخ 20 مهرماه را آخرین اولتیماتوم ثبت نام اعلام کرده مهلت‌های مقرر شده از آن جهت بود که هیات والیبال استان اصفهان که میزبان این پیکارهاست در خصوص عقد قرارداد با هتل محل اسکان تیم‌ها و تهیه وسایل ایاب و ذهاب برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد.

حال یک روز پیش از آغاز پیکارها شاهد بودیم که برخی استان‌ها و تیمها برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی می‌کردند طبق قانون از پذیرش ‌آنها معذور بودیم چون شرایط و امکانات محدود به تیم‌هایی است که در موعد مقرر مدارک لازم را برای هیات شنای استان میزبان ارسال کرده بودند.

وی تصریح کرد: با توجه به آن که مسابقات با نام جام شهدا است باید خیلی آبرومند برگزار شود و خارج از قانون هیچ اتفاقی صورت نگیرد.
حال که این پیکار‌ها با حضور 13 تیم در حال برگزاری است ما با یک رکورد بی‌سابقه از نظر تعداد تیمهای شرکت‌کننده مواجه شده‌ایم.

واترپلوئیست‌های جوان حاضر در این مسابقه از فاکتور‌های بدنی خوبی برخوردار هستند و می‌توانند آینده درخشانی در این رشته داشته باشند و به آنها امیدوار بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اطلاعیه ، فدراسیون ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار