قشقایی خبرداد:

برگزاری جشنواره انار و خرمالو در سرای محله کن در منطقه 5

رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 از برگزاری جشنواره انار و خرمالو در سرای محله کن خبرداد.

محمد مهدی قشقایی رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: با همکاری شهرداری ناحیه 2 به منظور آشنایی مردم با محصولات این فصل از جمله انار و خرمالو جشنواره‌ای در سرای محله کن برگزار شد. 

رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه در ادامه افزود: در این راستا برپایی این جشنواره به نوعی معرف میراث معنوی کن و با هدف شکرانه محصول، جذب توریست و آشنایی مردم و گردشگران با این دو میوه که جزء محصولات این محله است برگزار می‌گردد. 

قشقایی خاطر نشان کرد: در این جشنواره علاوه بر عرضه انار و خرمالو، غذاها و فرآورده‌هایی که با انار تهیه شد عرضه شد، امید است این جشنواره با استقبال خوب شهروندان همراه شود.  
 
*بازدید از سرای محلات در غرب تهران  

رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 از بازدید سرای محلات توسط نماینده سازمان رفاه و خدمات مشارکت‌های اجتماعی این منطقه خبرداد و گفت: سرای محلات با رویکرد پرداختن به نقش شهروندان در اداره شهر، محله‌گرایی و همبستگی اجتماعی و همچنین با هدف نیازسنجی اجتماعی و فرهنگی محله‌ای تشکیل شده است. 

 
محمد مهدی قشقایی در ادامه تصریح کرد: در این راستا با توجه به اینکه مرکز خدمات اجتماعی دارای 2 خانه در سرای محلات است که نماینده سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جهت بررسی وضعیت و چگونگی فعالیت خانه‌های رفاه و خدمات اجتماعی و کارآفرینی و توانمندسازی از سرای محلات 29 گانه بازدید کردند.
 
قشقایی رئیس مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد: در این بازدید کارشناسان خدمات اجتماعی نواحی، مدیران محلات، مسئولان خانه‌ها حضور داشتند و در مورد نحوه فعالیت و عملکرد کانون‌ها و برنامه‌های ابتکاری و غیره توضیحاتی را ارائه دادند و کلاس‌ها در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار