نهم آذرماه، آغاز لیگ برتر نوجوانان

دور مقدماتی لیگ برتر نوجوانان سال جاری از نهم آذرماه به میزبانی دو شهر گنبد و شیراز آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه های برتر ایران از روز یکشنبه نهم آذرماه در دو شهر گنبد و شیراز آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

لیگ برتر والیبال نوجوانان در دو گروه شش تیمی به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های اول تا سوم به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

گروه بندی این رقابت ها به قرار زیر است:
گروه اول، مسابقات در گنبد: پیکان تهران، شهرداری زاهدان، میزان مشهد، شهرداری تبریز، بازرگانی جواهری گنبد، تعاون گنبد و ارتعاشات صنعتی ایران

گروه دوم، مسابقات در شیراز: متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، آلومینیوم المهدی بندرعباس، سایپا البرز و مهر پارس فارس

ورود تیم های شرکت کننده عصر روز شنبه هشتم آذرماه است و هر تیم می تواند از 12 بازیکن شامل 10 بازیکن متولد 11 دیماه سال 75 به بالا و دو بازیکن 11 دیماه سال 77 به بالا خواهد بود.
هزینه ثبت نام برای تیم های شرکت کننده 30 میلیون ریال است که شامل مزایایی دیگری همچون اسکان، تغذیه و رفت و آمد می شود، اگر تیمی مایل به استفاده از این امکانات نباشد، هزینه ثبت نام 10 میلیون ریال خواهد بود.

دو قطعه عکس جدید ، اصل وکپی کارت ملی، اصل وکپی شناسنامه عکسدار و اصل وکپی کارت ملی و مربیگری برای کادر فنی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است که باید تحویل سازمان لیگ فدراسیون والیبال شود.

تیم هایی که در این مرحله از حضور در مسابقات انصراف دهند طبق تبصره 12 آئین نامه سازمان لیگ دو امتیاز از تیم بزرگسالان کسر و 100 میلیون ریال جریمه نیز خواهند شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نهم ، آذر ، لیگ ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار