همیلتون لیدر تمرین دوم در ابوظبی

لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس در دومین تمرین آزاد قبل از برگزاری آخرین گرندپری فصل در ابوظبی، توانست سریع‌ترین راننده در یاس‌مارینا باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون که در تمرین اول با ثبت زمان ۱٫۴۳٫۴۷۶ توانسته بود در رده اول حضور داشته باشد، در این تمرین زمان ۱٫۴۲٫۱۱۳ را ثبت کرد تا نه فقط در رده اول دیده شود بلکه تایم خود را هم بهبود ببخشد.

نیکو روزبرگ هم تیمی او در این تمرین هم مانند تمرین اول با اختلاف اندکی در رده دوم قرار گرفت.
بعد از رانندگان مرسدس، این کوین مگنوسن بود که سریع تر از سایرین در یاس مارینا رانندگی می کرد. در حالی که مک‌لارن مگنوسن ۰٫۹ ثانیه از مرسدس همیلتون عقب تر بود، سباستین فتل هم ردبول خود را در مکان چهارم پارک کرد.

ئالتری بوتاس هم که صبح امروز مشکل شکستگی بدنه داشت توانست در این تمرین در رده پنجم باشد. بعد از او، دنیل ریکاردو از ردبول و کیمی رایکونن از فراری قرار گرفتند.
جنسون باتن از مک لارن در این تمرین در رده هشتم قرار گرفت. تیم مک لارن هنوز کادر رانندگان خود را برای فصل آینده اعلام نکرده است و بسیاری بر این باورند که این آخرین رقابت او با این تیم بریتانیایی خواهد بود. بعد از باتن، دنی کیات و فلیپه ماسا به ترتیب در رده های ۹ و ۱۰ دیده شدند.

از طرفی دیگر، فرناندو آلونسو هم که آماده می شود در آخرین رقابت خود با فراری حضور داشته باشد، این تمرین را به دلیل مشکل الکتریکی زودتر از موعد تمام کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار