رئیس اداره روابط عمومی و امور همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ جلال الدین اسدی درخشنده رئیس اداره روابط عمومی و امور همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: این آزمون روز جمعه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
 
رئیس اداره روابط عمومی و امور همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم بیان کرد: 74 هزار و 281 نفر متقاضی در این آزمون شرکت و در استان قم حدود 680 نفر با یکدیگر رقابت کردند.
 
جلال الدین اسدی درخشنده ادامه داد: نتایج اولیه آزمون که معادل سه‌برابر ظرفیت موردنیاز است، ۲۰ آذرماه امسال اعلام می‌شود و در نهایت 648 نفر به استخدام درمی‌آیند.
 
اسدی درخشنده بیان کرد: در نهایت و پس از گذراندن مراحل نهایی و مصاحبه شش نفر در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم استخدام می شوند.
  
وی اضافه کرد: از تعداد شرکت کننده در این آزمون 648 نفر در بخش های مختلف این وزارتخانه در استان های مختلف پذیرش خواهند شد.وی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون پس از طی مراحل استخدامی از ابتدای سال ۹۴ در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه مشغول به‌کار می‌شوند.
 
به‌گفته وی، افزون‌بر این نیز دو نفر از افراد واجد شرایط ازطریق سهمیه ایثارگران و معلولان استان استخدام می‌شوند.وی بیان کرد: آزمون استخدامی شرکت‌های غیردولتی تابعه وزارت نیرو نیز اواخر سال‌جاری و مرحله دوم آزمون استخدامی شرکت‌های دولتی در سال ۹۴ برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، ازمون ، استخدام ، وزارت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.