کرمانشاه؛

جشنواره بین المللی فیلم رشد به میزبانی کرمانشاه

آموزش و پرورش استان کرمانشاه آمادگی لازم برای برگزاری چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و دوازدهمین جشنواره بین المللی دانش آموزان فیلمساز در هفته دوم اسفند ماه سال جاری را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛همایش کارشناسان مجری چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در اردوگاه شهید باهنر تهران و حضور نمایندگان 22 استان کشور با هدف تمهید مقدمات و انجام هماهنگی های لازم برگزار شد.

بر این اساس در این همایش که با حضور قائم مقام چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد"یداله کریمی" و نمایندگان مجری جشنواره در استان ها برگزار شد،220 فیلم و انیمیشن آموزشی، تربیتی و علمی داخلی و خارجی با هدف انتخاب برترین آثار جهت اکران در استان ها به نمایش گذاشته شد.

در نشست آغازین چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد و با توجه اجرای موفق چهل و سومین جشنواره فیلم رشد استان کرمانشاه در سال تحصیلی گذشته (93-92)، از معاونت آموزش ابتدایی استان با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

این جشنواره در هفته دوم اسفند ماه 93 با نمایش 80 فیلم منتخب داخلی و خارجی در 12 شهرستان و منطقه آموزشی استان کرمانشاه برگزار می شود


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.