کاپیتان تیم ملی کشورمان اولین شاهد خود را به دادسرای فرهنگ و رسانه معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق شنیده‌های ما از منابع غیررسمی، قرار است سیدمهدی رحمتی به عنوان اولین شاهد جواد نکونام به دادسرای فرهنگ و رسانه برود.

همان‌طور که نظار‌ه‌گر هستیم جواد نکونام با توجه به مصاحبه‌های تندی که به علیه سرمربی آبی‌پوشان انجام داد به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و با گذاشتن وثیقه آزاد شد تا بتواند به تیم اوساسونا باز گردد اما در این میان گفته می‌شود که جواد نکونام نیز از ژنرال شکایت کرد و برای ثابت کردن حرف‌‌هایش نیز سیدمهدی رحمتی را به عنوان اولین شاهد به دادسرا معرفی کرده و قرار است که سنگربان سابق استقلال حرف‌های نکونام را تأیید کند و باید منتظر بمانیم که ببینیم رحمتی در دادسرا چه چیزهایی برای رو کردن دارد؟

البته شایان ذکر است، جواد نکونام در حال حاضر طبق روال حقوقی فیش حقوقی یک کارمند دولت را به عنوان وثیقه در دادگاه گذاشته است و در انتظار رسیدگی به این پرونده بوده و وکیل نکونام قرار است که این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسانه ، فرهنگ ، اسبق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۰۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
وثیقه چی فیش کارمند دولت برای فوتبالیست؟؟؟؟!!!!!!! عجب قانونی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدکریمی
۱۸:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
خیلی جالبه به روباهه گفتند شاهدت کیه گفت : دم ام . این دو تا استقلال را بدبخت کردند و همیشه بر سر موضوع کاپیتانی و ....با هم دعوا داشتند حالا شدند رفیق ! خوبه واقعا خجالت بکشید معلومه قلعه نویی جلوی شما خوب واستاده ! راستی آقای رحمتی مقصر حذف شما از تیم ملی کی بوذ؟ آقای نکونام شما بودید که بر سر سرمربی تیم ملی داد میزدید؟ نکنه ناقلا فکر کردی قلعه نویی هم قطبیه می خواستی داد بزنی اونوقت قلعه نویی زد تو برجکت ؟
آخرین اخبار