مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص برد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: تیم ملی شروع خوبی در این بازی داشت و با هدف بازی‌ می‌کرد و با گل سردار آزمون برنده این بازی شد.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از مدتی تیم ملی یک بازی تدارکاتی با یک تیم خوب همچون کره جنوبی برگزار کرد که نسبتا خوب بود .
 
مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه بیان کرد: با گلی که سردار آزمون زد ما امیدوار شدیم که با میدان دادن به جوان‌ها تیم ملی به موفقیت می‌رسد.
 
وی درباره احتمال دفاعی بازی کردن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: به هر حال بازی دفاعی استراتژی تیم ملی است این تاکتیک را تیم ملی خوب انجام می‌دهد و موقعیت به  حریف در محوطه جریمه‌اش نمی‌دهد همچنین پتانسیل تیم ملی آنقدر بالا است که از طریق ضربات ایستگاهی و شروع مجدد می‌تواند به حریف گل بزند.
 
کارشناس فوتبال تصریح کرد: این استراتژی‌ تا الان جواب  داده و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا هم جواب بدهد.
 
 وی درباره عملکرد بازیکنان لژیونر‌ در این بازی گفت: عملکرد بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی و آسیایی در این بازی بد نبود اگر این بازیکنان شرایط‌ شان خوب باشد انگیزه زیادی برای جام ملت‌ةای آسیا دارند تا در آنجا بدرخشد.
 
 زرینچه درباره عملکرد جوان در این بازی عنوان کرد: بازیکنان جوان در این بازی خوب بازی کردند به نظر اگر کی‌روش به بازیکنان جوان اعتماد بیشتری کند آنها می‌توانند خودشان را در تیم ملی بیشتر نشان دهند.
 
کارشناس فوتبال در مورد بهترین بازیکنان این بازی بیان کرد: پژمان منتظری، علیرضا حقیقی و جواد نکونام جزو بهترین بازیکنان در این بازی بودند.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: هر بازی شاخصه‌‌های خود را دارد و با برد نمی‌توان گفت که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قهرمان می‌شود موفقیت در مسابقات جام ملت‌های آسیا به این راحتی نیست اما می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم ملی یکی از تیم‌های برتر این مسابقات باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: زرینچه ، ملی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار