مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از طرح ایجاد و توسعه بازارچه‌های صنایع دستی در سطح استان تهران خبر داد.

رجبعلی خسرو آبادی، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش سازنده بازارچه‌های صنایع دستی در ارتقاء سطح تولید و ارائه محصولات در این عرصه اظهار داشت: خلاء وجود بازارچه های صنایع دستی میزان گردش اقتصادی فعالان این حوزه را دچار مشکل کرده که با توسعه چنین مراکزی می‌توان نسبت به رفع نارسایی موجود و افزایش سطح تولید گام‌های مثبت و سازنده‌ای را برداشت.
 
وی در ادامه افزود: فضاسازی برای فعالیت‌ در حوزه صنایع دستی از اولویت‌های جدی مجموعه میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران به شمار می‌رود و یکی از اقدامات موثر در تحقق این هدف توسعه بازارچه‌های صنایع دستی است که در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران قرار گرفته است.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به منظور اجرایی شدن این طرح، با شهرداری تهران مذاکرات لازم صورت گرفته و مقرر شده در 10 نقطه استان تهران اعم از فرهنگسراها، پارک ها و . . .  این طرح عملیاتی شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار