فتل به فراری می‌رود

تیم فرمول‌یک اسکودریا فراری رسماً اعلام کرد کادر رانندگانش در فصل آینده را سباستین فتل و کیمی رایکونن تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این تیم ایتالیایی امروز رسماً اعلام کرد فرناندو آلونسوی اسپانیایی در پایان فصل جاری از فراری جدا خواهد شد. بعد از اعلام جدایی آلونسو از فراری، این کمپانی عنوان کرد جای خالی او را در تیم، سباستین فتل راننده فعلی تیم ردبول رسینگ پر می کند.

با ورود سباستین فتل به فراری، کیمی رایکونن همچنان در فراری باقی می ماند و در سال آینده هم تیمی دوست دیرینه خود در رقابت ها خواهد بود.

فتل گفت: مرحله بعدی دوران حرفه ای حضورم در فرمول یک را در فراری سپری می کنم. این یعنی چیزی که همیشه آرزویش را داشتم به واقعیت تبدیل می شود.

وی افزود:در کودکی میشائیل شوماخر همیشه پشت فرمان این اتومبیل های قرمز رنگ رانندگی می کرد و اسطوره من شده بود. حالا من این افتخار را دارم تا برای فراری رانندگی کنم.

فتل ادامه داد:روح فراری را پیش تر در ۲۰۰۸ زمانی که در مونزا توانستم برنده شوم کمی حس کرده بودم. اسکودریا در فرمول یک تاریخ درخشانی دارد و من برای دوباره به اوج رسیدن این تیم روحیه فوق العاده بالایی دارم. برای به واقعیت رسیدن این مطلب از دل و جان تلاش خواهم کرد.

فتل که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ توانسته بود چهار سال پشت سر هم به عنوان قهرمانی برسد، امسال در نتیجه تغییر قوانین نتوانست با اتومبیل ۲۰۱۴ ردبول هماهنگ شود و در پس هم تیمی خود دنیل ریکاردو قرار گرفت.

طبق خبری که فراری منتشر کرده، قرارداد فتل با فراری سه ساله است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار