بلیند: بهترین پست در یونایتد هافبک است

دیلی بلیند، ستاره هلندی منچستریونایتد معتقد است بهترین پست برای وی در این باشگاه هافبک میانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیلی بلیند، ملی‌پوش هلندی و بازیکن سابق آژاکس معمولاً در رقابت‌های ملی به عنوان بازیکن جناح چپ به انجام وظیفه مشغول است اما او پس از ورود به اولدترافورد متوجه شد، بهترین پست برای بازی‌اش هافبک میانی است.
 
بلیند در مورد پست بازی خود گفت: فکر می‌کنم خط میانی بهترین جایگاه برای من باشد و بتوانم در این قسمت بیشترین کمک را به تیم کنم. احتمالاً توانایی‌های من در این قسمت از زمین فرصت بروز بهتری می‌یابند و هر زمان احتیاج باشد، می‌توانم خود را به گوشه‌های زمین برسانم. فکر می‌کنم از آن دسته بازیکنانی هستم که می‌تواند توپ را تصاحب کرده و آن را به دیگر اعضای تیم برساند. همواره تلاش کردم با تمرینات بیشتر شرایط پیشرفت خود را فراهم سازم و نظر مساعد مربی را هم جلب کنم.
 
*موفقیت پیکه در یونایتد قطعی نیست
 
پل اسکولز، ستاره‌ی سابق تیم منچستریونایتد نسبت به موفقیت جرارد پیکه در این تیم در صورتی که باشگاه اولدترافورد را برای ادامه فعالیت حرفه‌ای انتخاب کند، ابراز تردید کرد.
 
هرچند سران باشگاه یونایتد تلاش بسیاری برای انتقال جرارد پیکه، مدافع توانمند تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا به اولدترافورد آغاز کرده است اما پل اسکولز امید چندانی به تکرار بازی‌های درخشان پیکه که در لالیگا از خود نشان داده در لیگ برتر انگلیس ندارد.
 
اسکولز می‌گوید: پیکه هم‌تیمی سابق من در یونایتد است اما او در سال 2008 به بارسلونا برگشت و سخت است پس از این همه سال حضور مستمر در لالیگا بار دیگر خود را با شرایط موجود در لیگ انگلیس تطبیق دهد.
 
او مدافع با استعدادی است اما اوضاع در فوتبال انگلیس کاملاً متفاوت بوده و نگران هستم آوردن او به یونایتد بتواند کارساز باشد./رن
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار